att det ska vara så svårt att ta en spruta..

vi åkte till target imorse så att jag skulle kunna ta min spruta. jag fyllde i ett papper och lämnade in det, 45-50 min sa han att det skulle ta. med barn med finns ingen chans vi kan vänta så länge. så jag bestämde mig för att åka tillbaka senare idag. vi åkte till mc donalds för de hade en playdate där. jag är så duktig som har slutat ätit mc donalds. applåd tack.
på eftermiddagen vågade jag mig ut med bilen första gången själv, mammans sprillans bmw, wiho. tog mig levande dit, frågade om sprutan. den var slut. nya kommer tidigast nästa tisdag. jaha..
blev arg, köpte en plattång som 2 månaders present till mig själv, och lite m´nms. gick till barnes & noble och kollade böcker. gillar verkligen det stället, de kommer nog bli mitt nya favorit hang-out när jag är själv. eftersom de har starbucks där inne (som typ alla Barnes & noble's). och gratis internet uppkoppling. så där kommer ja sitta med min choklad och en bok, punkt slut.
ikväll ska ja plugga lite teori och sen bara kolla på en film och sova. sov så sjukt dåligt inatt, har fått nått krux med min arm som har varit i ett dygn nu. igår var de typ som om den hade  "somnat", ni vet myrkrig. varade hela natten och var kvar imorse när ja vaknade, fick en painkiller, blev lite bättre men har inte gått över än. har ingen aning om vad de kan vara, det är riktigt obehagligt i alla fall. min första tanke var att det är pga att ja har burit M så himla mycket senaste dagarna pga att han inte mått så bra. men då skulle ja ha haft träningsvärk, och såhär känns verkligen inte träningsvärk. hoppas det går över snart.
sen har jag en väldigt bra nyhet också, tyvärr är den inte spikad än. avslöjar när/om den blir spikad! men blir det så kommer mitt liv bli fantastiskt, typ!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena tjena, är i Sala på besök.. Ett hett tips om en bok du kan köpa Twillight, alltså jag lovar det är nog den bästa bok jag läst och det är en streckläsarbok och man blir heeelt fast i den! Det finns fyra böcker i den serien, läste nyss tvåan på 400sidor på två kvällar... och halva ena natten ;) Puss puss nu ska jag på shopping i Sala (inte lika bra som hos dig)

2009-10-24 @ 10:39:02
Postat av: Faster

Skriver för mamma som inte har hajat hur man kan skriva en kommentar men som följer dagboken =) Få se om hon kan lyckas bättre i framtiden nu när jag visat // Lotta och agneta

2009-10-24 @ 17:42:57
Postat av: Faster

hej... funkar?!

2009-10-24 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0