bad news

barnen är just nu och tar sin influensa spruta, eller hur de nu gör med barn. jag skulle åka och göra min vanliga influensa spruta idag på target. men de hade ingen som kunde göra det idag, så jag ska åka dit imorgon istället. mamman är redan vaccinerad genom jobbet, den dåliga nyheten är att hon precis fick veta, idag, att en av hennes arbetspartner har fått svininfluensan. så hon var måttligt glad när hon kom hem från jobbet..hoppas bara inte hon är smittad.
ikväll ska jag ut och äta lite med mina tyska vänner, ska bli kul. får se om vi hittar på någonting mer också.
jobbveckan har varit bra, min tjej har uppfört sig exemplariskt. min kille får tänder så han har inte varit på toppen humör, men jag har fått bra träning i armar och rygg. usch vad de värker. min visdoms tand värker också nått fruktansvärt.
nu kollar jag lite på tv, första gången jag har gjort det en eftermiddag sen jag kom hit. det är tomt i huset och så skönt! visst vill man inte bli störd kan man gå in på sitt rum, där stör ingen. men man saknar lite frihet att gå runt som man vill i ett hus.

Kommentarer
Postat av: linda

låter mindre skoj.. ska också ta infensasprutan.. och ludvig med på måndag tror jag..hua jag som hatar sprutor kraaaaaaaaaaam

2009-10-23 @ 22:01:40
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0