Happy Halloween!

idag är det som sagt halloween, något som är betydligt större här i USA än hemma i Sverige. det är bara att gå ut på gatan och kolla in alla dekorationer runt husen, det är CRAZY! ett hus här i området har spindelnät över hela trädgården!! över alla buskar och träd, tom bilen är inlindad.
jag vet inte vad jag kommer göra idag, för jag har ingen dräkt. tänkte köpa en förut, men den var ca 60 dollar. och det är inget jag har lust att spendera när det slutar med att jag gör, ingenting. idag ångrar jag mig lite, men kanske kan införskaffa mig en efter, man vet aldrig. känner mig lite småsjuk så om det inte blir något ikväll så kan jag leva med det också.
(lägger upp random bilder tills jag fått min kamera, blir lite roligare läsning iaf)

uppd; nu har jag skurit mig min egen pumpa. blev inre riktigt så cool som den på bilden dock. men det blev en katt. har tagit kort med min mobilkamera så så fort jag vet hur ja ska ladda över bilder från den kan ni få se mitt mästerverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0