headache

usch, den här dagen toppar nog dagen över dåliga dagar i USA. jag är slut, febrig och har en fruktansvärd huvudvärk, jag gillar inte medicinen här. och mina ipren är slut, toppen.
ikväll ska jag trösta mig med "Survivor" och lite Ben&Jerrys glass, det blir nog bra det.
pappan jobbade hemifrån idag, även fast han är instängd på sitt kontor så vet barnen att han är hemma, så de tänker ; "bara jag skriker tillräckligt och gråter lite till så kommer han nog ut..." barnen har aldrig skrikit förut när det varit med mig. det lyssnar nästan jämt, men idag ville de inte det. kanske är en förklaring till min huvudvärk.
har inga planer inför helgen än, jätte tråkigt!! försöker få tag på någon och se om de är någon som vill hitta på något, kanske ska ta mig in till SF och leta efter en höstjacka, ikea vore inte heller fel! Vi får se vi får se, ut ur huset ska jag i alla fall.
jag har jääätte många läsare varje dag! men bara några tappra trogna orkar kommentera! fler kommentarer tack! antar att det är många au pairer eller blivande au pairer som läser också, tveka inte att fråga om det är något!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag känner heeeelt och hållet igen mig! De är ju omöljligt att tahanda om ungarna när föräldrarna är i huset även om de är instängda, barnen vet och jaa de skrikkkkker! Ta inte illa upp bara, föräldrarna måste ju fatta att det är så det är, och dina har ju haft aupair tidigare så.. Men du tyck inte illa om medicinen, de har ju jätte bra medicin i staterna, magisk medicin om du frågar mig. Där har dom inte lika många regler som i sverige så medicinerna är mkt effektivare, testa! Och det här med kommentarer de kan man tjata och tjata på... de är ju så kul när folk skriver, de räcker ju med ett HEJ bara så man vet att de varit där. Pusssssssss



2009-10-02 @ 09:47:07
Postat av: Sara

Hur trivs du där borta? :) funkar allt bra?

2009-10-02 @ 15:01:35
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: linda

raknas jag till de tappra trogna då? ha,ha klart jag skriver en rad eller två!! här hemma är riktigt kallt minus grader i morse...hua sååå njut av värmen.. och jag är alldelens säker på att föräldraran fattar att de skriks mer när de är hemma...hoppas du hittar någon vän att göra något skoj med i helgen och hoppas huvudvärken går över kram

2009-10-02 @ 18:22:16
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Sara

Men härligt! Funkar allt bra med familjen och så? det verkar som att många har bytt familjer på sistånde :/

2009-10-02 @ 19:11:26
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, det var tråkigt att höra. Men finns det inga andra Au Pairer i närheten då? Skulle ju vara jättetråkigt om dom bor 1-2 timmar bort liksom :/

2009-10-03 @ 00:01:07
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0