hej, jag bor i kalifornien!

många människor ställer sig framför spegeln varje morgon och intalar sig själva att "jag duger", "jag är snygg" och "min dag kommer bli toppen". det är inget för mig, jag måste nypa mig i armen och säga att "jag bor i kalifornien!". för visst är det coolt, att jag mer eller mindre BOR här, för jag kan ju inte säga att jag är på semester?
alltså min lilla kille är såå söt. jag kan inte förstå, allra minst hur jag ska kunna åka ifrån honom om 10 månader. idag skulle vi åka till target och handla lite, när alla har fått på sig skorna säger han "okey, let's go guys!". okej, alla kanske inte skulle kunna tyda de orden, men jag har lärt mig hans språk nu. gissa om vi skrattade!
min tjej gillar jag självklart också! men har lite svårare att få grepp om henne bara, hon har värre humörsvägningar än mig. men igår hade vi "sleepover" på min yogamatta (tur den kommer till användning till något i alla fall..), hon gillade det och det var kul!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Så gulligt =) Å yes känn dig stor och stolt du BOR i CARLIFORNiEN!!!

2009-10-20 @ 22:29:57
Postat av: Anonym

är ola och hälsar på?

2009-10-21 @ 12:08:02
Postat av: isabelle

nej det är han inte

2009-10-23 @ 01:16:50
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: linda

låter grymt coolt!!!!!!:)

2009-10-23 @ 22:00:10
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0