holy macaroni

snacka om att det har varit galet här idag, med två småbarn och två målare här. tack och lov behövde jag inte sköta detta själv eftersom värdmamman var som vanligt hemma på måndagar! Har spenderat största delen av dagen i parker med barnen.
nu är jag helt slut från att ha försökt hålla små händer borta från väggarna..ska ta en dusch strax och sen lägga mig i sängen och kolla på en film.
imorgon har mamman sett till att hon har ledigt för att jag ska slippa göra det här helt själv, så imorgon åker vi till ett jätte stort shoppingmall i Concord för att shoppa. Hon till barnen, jag till mig! Måste köpa ett par pyjamasbyxor eller något för jag frös inatt, har bara t-shirtar med mig ;/
har jag ett bra jobb eller ett bra jobb, shoppa på jobbet? haha..
imorgon kväll blir det förhoppningsvis lite frozen yoghurt med tyska madeleine..
på lördag har vi svenska tjejer som träffades på skolan, planer att åka till ikea! jag längtar som tusan, nästan som att gå på svensk mark igen haha. ser kexchokladen framför mig..

Kommentarer
Postat av: Lotta

mmm kexchoklad!!

2009-10-06 @ 15:30:20
Postat av: Sandra

Hey gött med kexchoklad! hur går det med jackan?? :)

2009-10-06 @ 21:00:01
Postat av: isabelle

jo de ska sitta fint med kexchoklad! Ingen jacka so far..

2009-10-07 @ 04:59:53
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: Lotta

Inget inlägg idag?!?! Du vet de här är mitt godis att få läsa dina inlägg medans jag själv måste plugga ihjäl mig! Om du inte kan lägga upp bilder på barnen här kan du inte maila lite bilder =) PUSS

2009-10-07 @ 13:19:27
Postat av: linda

åå låter bra med ikea och här hemma bara springer veckorna förbi... hoppas det är så för dig med:) kram

2009-10-07 @ 21:38:55
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0