" i wanna watch simpsons, daddy!"

det var vad min 3 åriga lilla tjej sa ikväll. hej och hå, de gillar inte att hon tittar på daffy duck för att det för det mesta handlar om att göra illa varandra och skjuta kanoner osv. hon gillar simpsons, hon är 3. antagligen så förstår hon inte, så än så länge är det inte så hemskt om hon skulle titta, det som oroar mig är vilka ord hon skulle kunna snappa upp. för hon snappar upp allt, även när man tror att man är tyst hör hon ett ord som ja inte vet att jag har sagt. inga dåliga ord so far tack och lov.
min nyfunna sydafrikanska vän, bor TADA, på i princip gångavstånd. fattar ni hur bra det här är!? jag kollade upp var hon bodde i förhållande till mig, och hon bor precis vid en park vi brukar vara vid. dock har jag bara åkt bil till den parken, men min v-mamma lovade dyrt och heligt att man kan gå dit utan problem. nu till något ännu bättre, hon har ett värdbarn, en kille på 4 år och jag har en tjej på snart 4. vi har redan planerat att ha playdates i parken!
jobbade en stund idag, annars har jag inte haft så mycket för mig. tvättat lite och städat osv. har inte orkar alls faktiskt. den här veckan vet jag inte hur jag kommer jobba riktigt, för det kommer målare som ska måla i princip hela huset invändigt. så värdmamman har tagit ledigt tis och ons, men jag ska vara med de under dagarna iaf, blir säkert en tur till zoo osv för att hålla barnen ute ur huset så mycket som möjligt.

Kommentarer
Postat av: linda

men du ser isabelle det blir ju hur bra som helst det här... kompis på så när håll är ju super!!!! jag blir allt impad av dig!!! du är verkligen duktig på att fixa!! kramar från mig!!

2009-10-05 @ 20:16:04
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0