IKEA, shopping och utgång!

det är de som står på schemat idag, förmodligen. ikea är i alla fall spikat! Åker om en timme kanske, ska köra till bart med värdpappan, highway är verkligen läskigt här! Tar bart till Orinda där jag möter upp camilla, anna och sandra! Ikea och köttbullar, tur jag fick lön igår haha..
Sen har vi även lite planer på att gå ut, vart vet jag inte. walnut creek? Jag sover i alla fall hos Camilla inatt för min familj har ju ingen lust att hämta mig sent. Kommer nog hem någon gång imorgon mitt på dagen. då blir det plugg plugg plugg inför teoriprovet.
Ser fram emot en toppen toppen dag, och kameran är med så jag ska bli bättre på att ladda upp bilder!

Kommentarer
Postat av: Lotta

KUL!! här är det lördag kväll och plugg...

2009-10-10 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0