jag är så arg!!!!

min kamera är borta, putsväck finns ingenstans! nu har jag både skrikit och gråtit för den sakens skull. har tömt varenda påse och väska..såg den på ikea sist. men jag kan INTE ha tappat den. jag kollar allting hela tiden om jag har saker, kamera mobil och plånbok, kollar efter de i väskan heela tiden!! ååh blir så arg..
mitt enda hopp är att den dyker upp i camillas bil, fan...
förutom det är jag nyss hemkommen från en riktigt riktigt bra helg. igår var det som sagt ikea som stod på schemat, blågult for the win! hörde en familj prata svenska där inne och blev alldeles lycklig. åt köttbullar med potatismos, brunsås och lingonsylt. drack fläderdryck och åt prinsesstårta! godaste jag har ätit på länge! med mig hem fick jag en massa gott, hällakaka (polar typ), svenska lantchips, daim, marabou, fläderdryck och självklart självklar ahlgrens bilar! (plus två doftljus och en krossad mugg..)
vi åkte sedan till walnut creek för att shoppa lite, köpte ett par skor (pumps) eftersom jag inte fick med mig mina hemifrån, en svart enkel klänning, en giganstisk halsduk, handkräm (välbehövligt!! tvättar mina och barnens händer hela tiden, blir så himla torr!), pyjamasbyxor, yogamatta, nagellack och mascara.
tänkte säga att jag kunde ta kort på allt åt er så ni får se, men de kan jag ju inte.. ÅH!
Åkte i alla fall på bio istället sen för att gå ut för vi alla var så trötta, såg couples retreat! så himla bra film, hela salongen satt och garvade konstant. kan jag verkligen tipsa om när den kommer till sverige!
idag blev det en sväng in till city (SF), men ansåg att det var nog med shopping för den här helgen :)
nu blir det att plugga resten av kvällen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0