kamera beställd

igår var jag ju och skulle köpa mig en ny kamera. men de hade inte den jag letade efter, och jag kände inte för att köpa en bara för att ha en, utan faktiskt en jag ville ha. så idag tog jag tummen ur .... och beställde en från Target. så den kommer någon gång under nästa vecka. tog lite kort med min mobil kamera idag på barnens halloween dräkter, sen skickar nog mamman korten till mig som hon har tagit.
denna blev det, ganska lika som min gamla fast utan touch screen fast med 12 mp och 5x zoom ( istället för 10 och 3). så den är nog lite bättre hoppas jag. och den är rosa, me like.

Kommentarer
Postat av: Simon

5x zoom och 12MP verkar bra.

Sen är den snygg.

2009-10-31 @ 10:24:47
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0