lördag

idag är första dagen som jag har sovit till längre än kl 8 sen jag kom hit! kan ni förstå att under en månad har jag gått upp 8 eller tidigare? idag sov jag till 0850, det var grymt skönt, inget krav att gå upp eller någonting. dock var jag uppe klockan 9 men iaf.
nu på förmiddagen har jag pluggat lite teori och även loggat in på alla sidor där jag står i bostadskö eftersom man måste göra det var 6:e månad, så det var på tiden jag gjorde det! ska fortsätta plugga lite, sen får vi som om det kanske blir lafayette och träffa Sandra vilket vore super, men lite transport problem där..
hoppas ni hemma har en bra helg, saknar er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej, va´skönt med sovmorgon, det har jag oxå haft idag för första ggn sen semestern. Saknade dig idag har nämligen bakat bullar. Här är det verkligen höst o trist nu. I nattvar det så kallt att alla tomatplantorna som var kvar i växthuset frös. Kom precis hem från Maxim, har sett musikalen Goodnight Seetheart superbra!! Hoppas du får en bra helg, saknar dig. Kram mamma

2009-10-03 @ 22:24:03
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0