lugnet före stormen

igår, var det lugnet före stormen, med tanke på barnen. min tjej hade ett litet utbrott idag som hette duga, har aldrig hänt förut när de har varit med mig. men någon gång lär väl vara den första, och tada jag tog mig levande ur det, barnen också! de är väl sånt som är fruktansvärt jobbigt antar jag, men som sedan stärker en!
ni vet mitt lilla problem med semestern, familjen åker ju till Florida under Thanksgiving, would love to go there, men jag betalar inte för att åka dit på MIN semester och vara med deras släkt. punkt slut. har heller fått tag på någon kompis som kan ta ledigt då, men nu verkar de som min tyska vän Tamara som jag träffade på au pair skolan, som bor här rätt nära, kan ha ledigt! Så just nu lutar det åt att vi åker till L.A 25-29/30 november. awesome!! men det betyder fortfarande att jag är själv i en hel vecka innan det, läskigt att vara i det här stora huset helt själv.
imorgonbitti åker jag och fixar mitt social security number, har fått en ny tid för teoriprovet och jag hoppas min telefon kommer imorgon. YAY!

Kommentarer
Postat av: Simon

Vad är det för telefon du ska få? Fungerar inte din där borta?

2009-10-16 @ 11:16:30
URL: http://tunhuk.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tvingar dom dig att ta båda dina två veckors semester över Thanksgiving?? Okay att de tvingar dig att ta en de får man ju köpa ibland, men två då får du fan säga till! Du kanske vill ha en vecka ledigt lite senare! LA låter ju gryyyymt kul =)!!! Pusss

2009-10-16 @ 16:50:47
Postat av: isabelle

nej, de kommer vara borta i 1 och en halv vecka, men det blir en av mina semesterveckor. men jag kommer ju bara vara borta en långhelg isf:) min andra vecka kommer jag ta vid påsk när mamma och pappa kommer!

2009-10-16 @ 18:11:59
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/
Postat av: linda

en puss från mig:)

2009-10-17 @ 11:55:46
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0