motgångarna haglar och regnet har stått som spö i backen

men efter regn kommer solsken, right?
idag ringde dom och sa att min yoga klass var inställd, för få anmälda. just vad jag behövde va, ingen kamera, fick inte göra teoriprovet och nu är min kurs som skulle börjat imorgon inställd. snart kommer värdpappan hem och säger att de inte gick att beställa min telefon också, 1000 spänn på de! life is wonderful! åh vad less jag blir..
som plåster på såren hade jag två riktigt gulliga barn idag, båda två! inge skrik, inge bråk (eller inte så mkt), och inge gråt. dagen flöt på bra, gick en promenad på förmiddagen med vagnen, kunde inte leka i någon lekpark eftersom det var blött överallt. och på eftermiddagen var vi ute i över 1 timme och spelade lite fotboll och baseball, M är 20 månader och grym på baseball!
ikväll blir det sängen tidigt, ska ta en dusch eller bad så fort barnen är i säng och sen ska ja faktiskt sova på en gång efter det. ska bli så skönt.

Kommentarer
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

Jag ska också åka som Au Pair snart :) Hihi! Hoppas att dagen går bättre för dig, inte kul med så mycket motgångar ju! Varför fick du inte göra teoriprovet?



Lyssna på Leighton Meesters (Blair i Gossip Girl) nya låt tillsammans med hennes band Cobra Starship i min blogg :) Kram!

2009-10-15 @ 05:07:11
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Sugit!!! MEN jag lovar att du inte skulle vilja sitta och plugga den här skiten, blä tenta på måndag! Kameran, kan du inte försöka fixa så du får ut det på försäkringen, säg att den vart stulen eller något dock kan de krävas en polisanmälan för det. Tråkigt värre med yoga kursen, hoppas du kan finna någon annan rolig kurs att ta. Hoppas du får en bättre dag idag=) Pusspuss!!

2009-10-15 @ 12:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0