nu ska jag göra er lite avundsjuka..

26:e november flyger jag nämligen ner till Los Angeles, det ni! med mig har jag min tyska vän Tamara som jag träffade på Au pair skolan i New York. riktigt trevlig med tanke på mina fördomar om tyskar haha.. vi stannar bara ett par dagar eftersom vi lever ett fattigt liv här. Åker torsdag morgon och kommer hem söndag kväll/natt. det blir nog ganska lagomt tror jag, för det blir inte ända gången jag åker dit skulle jag tro! 2500 gick hela kittet på, skapligt billigt för att vara Thanksgiving helgen faktiskt! tråkigt bara att inte få fira thanksgiving med en familj på amerikanskt vis, men hey jag ska till L.A! kittet menar jag flyg t.o.r plus hotell 3 nätter.

firade det med att jag åkte och köpte en film på target ( P.S i love you ), grande hot chocolate - no whipped på starbucks och en ny hudkräm. nu ska jag krypa ner i sängen och förbereda mig på min sista jobbdag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

aaaaaaaaaaa AVIS!!! ;)

2009-10-29 @ 08:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0