postcard from berlin, och LÖN!

idag vet jag inte riktigt vad det är med mig, känner mig trött hänging och ont i halsen. ska kanske ta e promenad snart tänkte jag.
har försökt förgäves att hitta någon som vill göra någonting i kväll, en svarade och hon kunde inte. men de flesta kanske inte har slutat jobba än jag vet inte. Bio och frozen yoghurt hade jag inte tackat nej till! får se vad som händer annars.
Blir det inte City imorgon tar jag mig nog på en egen shoppingtur någonstans..! Har ju trots allt fått lön idag som jag måste göra slut på. skämt åsido men ändå.
fick ett vykort från berlin inyss, från Simon och Lotta, dom kan dom..tack så mycket :)! piggade verkligen upp mig!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ska in till SF på söndag, så säg till om du ska in så kanske vi kan ses? hoppas du mår bättre! kram

2009-10-03 @ 10:32:43
URL: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Puss från en som måste plugga EN LÖRDAG, MEN som ska gå och köpa en badrumsmatta istället ;)

2009-10-03 @ 12:45:07
Postat av: linda

en helg hälsnng från ett regn och blåsigt sverige.. har varit ute och fiskat och det var såååååå himla kallt nu sover Loch M så jag passar på att kolla datorn istället för att plugga måste verkligen skärpa mig!!!!kraamaam

2009-10-03 @ 15:20:36
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Sara

Vad tråkigt att dom inte visar nå intresse! Tyck ju att om det är så få au pairer som bor i närheten så borde man vara glad ifall någon vill hitta på något! :) Jo, det kanske blir lite krånligt att ta sig dit på en vardag. Men du har ju alltid helgerna iaf! :)

2009-10-03 @ 15:35:20
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0