PUMP IT UP!

jag är helt utmattad, och min jobbvecka börjar inte fören imorgon! imorse åkte jag för att göra mitt teoriprov, jag har dåliga nyheter. fick inte ens göra det, måste ha mitt social security number (amerikanskt personnummer ungefär) för att få göra det, även fast det stod klart och tydligt att jag inte behövde ett sådant. bara att vända igen..plus att det är grymt otrevliga människor som jobbar där.
åkte till PUMP IT UP med mamman och barnen, ett lekland typ med bara hoppborgar, och vilka hoppborgar sen! helt galet, nästan så att jag skulle kunna spendera en hel dag där själv.. nej men det var riktigt roligt i alla fall. behövde det efter den morgonen.
annars har det inte varit något speciellt idag, förutom att jag fått mitt golv nerkissat. men smällar man får ta i den här branschen.
pratade med mamma nyss, det var skönt. en liten stund med simon och nu blir det en snabbis med ola också. heja sverige!

Kommentarer
Postat av: Lotta

gud så tråkigt att de sket sig med skrivningen, hoppas du får fixa ssecurity snart! Pussss till dig /// en som tenta pluggar

2009-10-14 @ 21:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0