tisdag 27 oktober

idag har jag jobbat, men min lilltjej är lite sjuk så vi har tagit det lugnt, blev inte mycket lek utomhus eftersom hon är rädd för den för att det låter så mycket. suck.
men annars så skötte sig barnen bra överlag vilket var skönt, är inte på humör för olydiga barn denna vecka!
hoppas hon blir frisk snart för det är så segt att stanna inne hela dagen, svårt att sysselsätta de.
just nu känner jag inte för att åka till något barnes & nobles, jobbar nästan fortfarande. brukar hjälpa värdmamman en del extra när värdpappan är borta och reser. som att leka med de medan mamman lagar mat och kolla på film med S när hon lägger M osv. idag gör det mig inget alls.
ska dit imorgon istället och möta upp Tamara och Madeleine för att boka våra biljetter till L.A. så jag köper mig min bok då istället! och ska kolla efter en ny kamera på target, vill ha en massa bilder! tack för erbjudandet pappa! det blir förmodligen en likadan som den jag hade innan, och den är betydligt billigare här!
mår mycket bättre nu, inte bra, men betydligt bättre! känns skönt, det var nog antagligen mina hormoner som spökade rejält. de brukar ju kunna göra det, fråga ola, han vet! men som sagt, känns skönt och jag vill inte åka hem längre :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tråkigt med sjukt barn :( Men jag tycker det låter som du gillar dina barn, och familjen är bra va? Bra att du inte vill åka hem längre! Man måste ju få ha dom dagarna och i slutändan kommer du ändå känna att fan va värt det här är! Igår kom solen fram för första gången på en vecka, underbart! Idag är det sol också fast med massa moln också men helt godkännt! Jag har massa plugg, men inga böcker... ska plugga engelska har en omtenta sen typ två år tillbaka.. grammatik! Har du kollat upp någon ny kurs när det inte blev någon Yoga? Hoppas du kan hitta något så kul som yoga! Inte fått någon uppkörningstid?! Puss Puss åå va stark där borta i staterna! ps. jag har fått en bröllopsinvitation till min polare i SF nästa sommar ds.

2009-10-28 @ 15:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0