what a day

vilken galen dag jag har haft, varken jag eller barnen har varit på vår bästa sida så det slutade i mer eller mindre kaos känns det som. men ja, jag har försökt hålla mig så lugn jag kan. ikväll är jag helt slut, orkar inte sitta och titta på någon tv med föräldrarna. går nog och lägger mig på en gång faktiskt. skönt med bara 1 jobbdag kvar den här veckan!
jag gillar inte grannens katter, jag tror jag har kattfobi numera. jag tror jag utvecklade någon sådan när jag och mamma var på rhodos förra hösten. jag är RÄDD för katterna. den ena slänger sig framför mina ben i trappan hela tiden! det är för att den vill bli klappad på magen, men jag törs inte. de brukar bitas då. idag tog jag på mig en vante när jag gick dit, det gick lite bättre. visst låter det helt sjukt? men jag är rädd.
har börjat läsa lite teori på nätet, kom på att de är knappt 2 veckor tills mitt prov! det är ju helt galet, måste läsa lite varje kväll nu. kanske när de sover middag också, ska be att få den utrskriven imorgon så jag kan läsa lite lättare.
nej fy vad trött jag är, ska krypa ner nu och läsa lite mer. godnatt och godmorgon

Kommentarer
Postat av: linda

godnatt på dig!! katter är inte farliga:) men smart med vante!! snart helg och hoppas du hittar på några nya äventyr så du får en bra helg!!! kramar från oss

2009-10-01 @ 19:53:32
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Katarina

Hej hej,



Jag heter Katarina, åker den 16nov, till Encinitas San diego :) Är det i Oakland du bor, utanför San fransico. Fick precis reda på att jag ska spendera Thanks giving där, adda mig på msn ifall du har lust hade varit trevligt :) mvh Katarina ([email protected]=

2009-10-01 @ 23:25:05
URL: http://katarinahajdu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0