breakfast for dinner

igår hade jag en jobbig dag, riktigt jobbig. kände mig ivägen, kände mig instängd, ledsen, ensam you name it. det var riktigt riktigt jobbigt, men som tur var fick jag ola att vakna innan jag gick och la mig så jag pratade med honom en stund på skype, det hjälper alltid! jag tror föresten ett paket är påväg till mig hihi!
idag har jag ätit chocolatechippancakes med syrap, det blir inte så mycket mer amerikanskt va? åt några med blåbär också, pannkakorna här är ungefär samma storlek som våra tekakor, på alla sätt. här äter det inte pannkakor och våfflor till lunch eller middag, det är frukost.
nu kollar jag på Daffy Duck med min lilla fröken, jag förstår inte hur barnen här kan tycka om det, dom är helt galna i Daffy, och det enda dom gör, speciellt i filmen är att skjuter varandra med kanoner och allt möjligt. jag menar, barnen är så små..
värdpappan har åkt iväg på affärsresa igen, till Vegas, men han är förmodligen hemma på torsdag igen.
får lite chans att prata med värdmamman som jag gillar nu när pappan är borta, när vi badade i poolen idag så bestämde vi oss för att kolla upp med ansökan till mina kurser här, så det blir gjort, plus så visste hon en dansskola här!! Det vore superkul, kanske kan få några amerikanska vänner isf, eftersom det ligger här i Oakley så bor de antagligen här. Ska bara se om det är ett rimligt pris också..
Sen sa hon också att hon bara ville att jag skulle köra "trucken" en gång till med henne, sen var jag fri till att låna den för att åka någonstans för hon ville inte att jag skulle känna mig instängd osv. tack för det! skönt att komma ut på vardagarna också.. annars är det närmare till hemlängtan.

Kommentarer
Postat av: Lotta

ååå gud så skönt, att kunna ta sig från huset betyder allt, annars överlever man inte och jag förstår hemlängtan! Men you keep it up tuffing =) Så behöver du inget körkort? Du kan köra på internationella körkortet kanske? Nice isåfall =) Dansskola låter ju heeeelt underbart!!! Go for it =) Imorgon drar jag och Simon till Berlin över helgen, tillbaka på måndag. Pussss puss puss!!

2009-09-23 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0