Costco!

hon varnade mig innan det gjorde hon, min värdmamma alltså, för det omtalade varuhuset Costco. att det skulle vara enormt, galet och big packs! tro mig, det var de! Det var som att kliva in på vilket lager som helst, fast det var ett matvaruhus. Fast de säljer allt möjligt, från sängar till JULPRYDNADER (september, hallååå!!??) och så förstås maten. och allt mat och och husållsartiklar kommer i storpack, gigantiska saker snackar vi om nu!
Men ja, nu har jag varit där, och sett the american style. häftigt? ja. åker jag dit igen? nej.
Har inte världens bästa kväll just nu pga märkliga släktingar på besök, men jag ska nog leta reda på min glass och sen kolla på film på mitt rum bara, för min mage gör så ont!
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag jobbar ett par timmar på kvällen för föräldrarna och släktingarna ska ut på middag. Får se hur det går..på dagen har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Sånt som visar sig

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag som tyckte det där varuhuset såg inbjudande ut, aldrig hört om förr. PUSS

2009-09-19 @ 07:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0