disksvampssyndromet

okej, jag måste erkänna att jag tyckte att du var lite "fjanting" Lina, när du klagade på att de har disksvampar här istället för trasor. jag tänkte, how bad can it be. jag har bara varit här i tre veckor, det hade nog du också när du började inse problemet, men guys, tro mig, det är ett problem!
för det första, vad använder man en disktrasa till? för att göra rent såklart, torka av bord och köksbänkar. amerikanerna använder sina svampar till samma sak, fungerar det? NEJ!
sämsta uppfinning jag har sett, det gör inte rent, det smetar ut och mosar den redan mosade fisken som mr M har smetat ut överallt. den gör bordet till en hel sjö, om man inte först väntar ett par timmar innan man använder den efter man sköljt den. men då har ju redan maten och lukten etablerat sig ordentligt i bordet. nej, det här är vidrigt, Simon du skulle förmodligen svimma, för jag vet att inte inte ens kan handskas med en vanlig använd disktrasa. knappt jag heller.
så, om någon vänlig själ någon gång skulle få för sig att skicka ett brev eller ett paket tvärs över atlanten av någon anledning, snälla, glöm inte att bifoga DISKTRASOR! tack på förhand.

Kommentarer
Postat av: mandy - au pair i Seattle

haha min familj har disktrasor:p fast inte vanliga tjocka utan tunna, mer handduksliknande..

2009-09-16 @ 07:26:58
URL: http://mandyslife.blogg.se/
Postat av: LINA

MEN DET VAR JU DET JAG SAAAAAAAAAAAAAAAAA, HAHHAHAHA. JAG SKOJJADE INTE. JAG ÄR INTE FJANTIG. SVAMPBOB FUNKAR INTE! GE MIG ADRESSEN SÅ SKICKAR JAG ÖVER EN HEL DRÖS, PAPPA HAR LAGRAT UPP ÅT MIG!

2009-09-16 @ 15:09:28
Postat av: Lotta

;) Pusss!

2009-09-16 @ 20:54:16
Postat av: Linda

hi,hi vilket problem:)Här hemma har vi sjukstuga , molly är dunder förkyld:( ha det gott kram kusin vitamin

2009-09-17 @ 07:24:12
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0