forts, föregående inlägg

Jag, Anna, Sandra, Johanna och Ann-Sofie. (Fula t-shirts, så ja tog M så jag kan sova i den!!)
Det här är enda bilden jag får upp mer från igår, så ni får nöja er med den!
Idag jobbar jag ju inte, kanske en liten stund när Värd-mamman skjutsar de märkliga släktingarna till flygplatsen (äntligen), om inte barnen får plats i bilen. Magen mår bättre och med tanke på att de ska bli upp mot 40 härliga grader idag så blir det nog ett dopp i poolen!
Ska även höra mig för med en au pair som jag träffade igår som inte bor allt för långt bort, hon har bil. Så jag mer än gärna splittar hennes bensin för att komma hit och hitta på nått..tror hon är från Schweiz!

Kommentarer
Postat av: linda

låter så himla skoj allt du är med om!!har läst i kapp lite nu för jag har haft virus på datorn de senaste dagarna så har inte suttit där något alls .. eller jag har fortfarande men i kväll plockade jag fram bärbara för att kolla lite...

ha det bäst!!! kram från oss

2009-09-21 @ 20:28:35
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Lotta

Vilken härlig bild, jag blir avis!! som vanligt;) Kul om du kan träffa någon som inte bor allt för långt bort, kom ihåg alla mina vänner bodde 30minuter bort.. så är det ofta i Us. Men du måste börja plugga på körkortet, skaffat någon körkortsbok?? Du får säga till v-mamman att du vill börja plugga. Allt blir så mkt skönare när man kan ta sig ur huset, bara ta en sväng till matbutiken eller varsom och inte bara vara fast i huset. Loooove

2009-09-21 @ 20:48:10
Postat av: Lotta

och ps. där står du i shorts och ska ha 40C, här har jag börjat använda mössa!!! brrr...

2009-09-21 @ 20:49:25
Postat av: Frida

Hej isabelle :) Jag åker till NY om 2 veckor och sedan vidare till Menlo park som ligger precis utanför san francisco. Hur trivs du där nere? Är SF så mysigt som alla säger? :) massa kramar

2009-09-22 @ 14:37:55
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0