jobbveckan är över

förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft så mycket att skriva, har bara varit vanlig jobbvecka och inget speciellt, det har gått ganska bra, inga fler krämhistorier iaf. Min lille kille är så söt så ni förstår inte, fast igår var han ganska gnällig för hans tänder håller på att komma ut, stackarn. JAg vet hur jobbigt de är fär min visdomstand håller på att krånglar hela tiden.. Han är så rolig också, klumpig och pratar så roligt, kan skratta åt honom hur länge som helst!
Idag halvjobbar jag, ja har bara ansvaret när de åker och handlar och andra ärenden. Det är skönt på ett sätt och jobbigt på ett annat för man kan inte planera in något eftersom man inte vet när man jobbar osv. Så man måste typ hålla sig hemma för att KANSKE jobba...hmm. idag ska jag i alla fall leka med barnen en stund på eftermiddagen när de handlar. De ska bli upp mot 100 F här idag så senare blir det nog ett dopp i poolen också!
Imorgon ska jag försöka sova ut för familjen åker och lämnar v-pappan på flygplatsen på morgonen, så det ska bli skönt att få sova lite. Sen vet jag inte riktigt vad det blir, förhoppningsvis kanske lite shopping om ja hittar nått och kanske bio!
Nu ska vi strax åka till ap parken och gunga lite.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nice Nice, kul att du gillar barnen =)Du får berätat om vardagen, även om du tycker det är vardag så vet vi inte hur den ser ut ;) berätta hur huset ser ut, vad ni äter för mat och om ni äter ihop, om barnen har en eller två sängar på sina rum, finns lekrum, har de stora tv-aparater, vad för andra finesser, har de nå djur, hur gamla är värdpäronen, kan ni gå till lekparken, är det kallt inne och varmt ute, har du blivit frisk??! Massor å skriva om =) LOOVE

2009-09-12 @ 00:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0