kattvakt!

jag har idag skaffat mig ett extra jobb här! nämligen kattvakt! familjen har ett par urgulliga grannar, ett lite äldre par runt 60. de har 2 st katter, som jag nu ska se till att de får mat när de är borta. de brukar tydligen åka bort i en vecka varranan månad eller så. deras förra au pair brukade göra detta. jag sa varför inte. ingen har dött av lite extra cash i det här landet!
imorgon hoppas jag på en fantastisk dag, för det är vad jag behöver nu! Åker in till SFO för att möta upp Johanna (blir säkert fler tillslut). Vi ska på utomhus konsert i Golden Gate park, colbie caillet, HOWIE DAY, dashboard confessional och något mer band spelar. AWESOME.
Det blir nog i princip hela dagen där, hoppas även att få äta på berömda cheescake factory. får se hur det blir med det. ska bli skönt att komma ut ur huset hur som helst!
idag tog jag ett dopp i poolen när jag inte hade något att göra, flöt på en madrass, kanske 15 min max på båda sidorna. jag fick tydliga ränder av min bikini, jag undrar om vi har samma sol här som det är i Sverige. tveksamt. det är den 26:e september idag, 30 min i poolen och man får färg! jag klagar inte.
ikväll blir det jobb, om 30 min faktiskt. men det är inte så mkt som ska göras, laga mat åt ungarna och få dem i säng, det kan bli intressant. tvivlar på att det kommer gå lika lätt som förra gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0