musslor och champagne

japp, det är min levnadsstandard just nu. mamma och pappa, jag har ätit musslor! Tro de eller ej men det gick ner, tog till och med lite till! De var typ kokta med pasta till och en sås/sky gjord på smör, vitt vin och vitlök, riktigt gott faktiskt! De dränker all mat i vitlök här, men det gör mig absolut ingenting.
Vi åkte aldrig till Six flags idag för så fort jag har gått upp och gjort mig i ordning berättar v-mamman att de har stängt idag. Eftersom skolorna har börjat nu har de bara öppet på helger.. S bröt ihop fullständigt för hon hade sett fram emot det så mycket! De bestämde sig för att åka till Zoo:t igen och jag fick göra som jag ville om ja ville följa med eller inte, va inte så sugen på det eftersom jag var där senast i söndags..men jag följde med ändå för att lära känna de lite bättre!
Vi ska till Six Flags på söndag istället, och då följer nog Ann- Sofie med också, och det är toppen!!!
Var på banken med v-mamman idag också och fixade ett konto till mig, eller ja, egentligen har jag det delat med henne för att ja ska slippa vänta på ett securitycard nummer i hundra år. Men det är bara jag som har kort till det kontot (eller jag får det nästa vecka), men då sätts mina pengar in där varje fredag och vi slipper hålla på med checkar och gå till banken varje vecka! Så min första lön har kommit!
Ikväll har jag varit i familjen en vecka, känns som det är bra mycket längre, fast ändå inte. Jag trivs och allt flyter på bra så inga problem än så länge.

Kommentarer
Postat av: Simon

Då får du se till att spendera lite i San Francisco då!

Tror jag har hört talas om Six Flags förut. Hade du hört om det innan du åkte?

Ha de fint!

2009-09-05 @ 14:27:40
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0