my new home

Äntligen funkar det att ladda upp bilder igen. Så det här är mitt rum i alla fall, kan ta ett kort på poolen och så lite senare.
Jag har idag varit i Amerikat i exakt 3 veckor, ledsen att säga det här men det känns som en evighet. Jag har ca 49 veckor kvar, jag kommer klara det.
Idag har vi haft en playdate här med 4 extra mammor och deras ungar, det var helt galet, skrikande barn överallt. Barn som inte ville dela med sig leksaker, barn som ville knuffas, barn som ville smälla i dörrar, barn som inte ville äta, barn som var trötta, you name it. Äntligen lite peace and quiet här, för barnen sover. Ikväll ska jag ta en promenad och sen blir det tv-kväll för One tree hill börjar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Yes You will make it och tiden kommer snart gå fortare!! Vänta du jag lovar att de kommer sen att slå om åt andra hållet och man tycker man har för lite tid kvar. Keep it up och du vet varje dag är en bra dag för att man lär sig något: att vara borta och engelska!! LOOVe

2009-09-15 @ 14:10:39
Postat av: Lotta

ps. fint rum, enkelt att sätta sin egen prägel på och inte massa konstiga grejer ;) xoxo

2009-09-15 @ 14:11:18
Postat av: Sara

Vad fint du har det!

2009-09-19 @ 01:25:11
URL: http://trenollsju.blogg.se/
Postat av: sofie

Hallå, vilken fin säng du har där! =)

2009-09-20 @ 19:16:14
URL: http://sojf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0