spending cash!

Idag har jag äntligen äntligen fått shoppat! Kliade nästan i fingrarna den här veckan..
Åkte med Ann-Sofie till Brentwoods (staden brevid, där hon bor) "mall", ett utomhus köpcenter fast det är inte så stort. Men dom hade en del roliga affärer i alla fall, som Victorias Secret, Hollister mm. Vi shoppade lite på Aeropostale för dom hade grymma erbjudanden! Åt lunch på en italiensk resturang, fick riktigt god pasta!
Vi gick på bio också, och såg "All about Steve" med Sandra Bullock. En rätt konstig film men den hade sina stunder!
Shoppade lite mer, lite underkläder eftersom jag inte tog med mig så mycket hit så det var välbehövligt. Hittade även shampoot som min frisör tipsat om äntligen! Det var galet mycket billigare här än i Sverige vill jag lova! Ska bli skönt att få tvätta håret med balsam ikväll eftersom jag inte gjort de på nästan 3 veckor (hoppas inte Åsa läser det här..)

Sen när vi tröttnat på att gå där ville vi åka till Target och eftersom lokaltrafik inte existerar här ringde vi en taxi eftersom det ändå inte är jätte dyrt här. 90 minuter fick vi vänta!!!!! Dom sa 15, men dom lyckades skicka bilen till discovery bay istället för brentwood, hur man nu kan höra fel på de namnen!!
Target är typ som en mataffär fast den har allt, lite Ica Maxi typ fast ändå inte. Jag har länge tänkt på att göra ett scrapbooking album om mitt år här så jag införskaffade mig lite saker till det också!
Sen åkte vi hem och här sitter jag nu helt slut..
Appropå scrapbooking så är det ju som ni säkert vet så att jag måste läsa lite kurser här under mitt år. Och jag är inte så sugen på att läsa vanliga kurser eftersom det här ändå är mitt sabbatsår (!!) Så jag har kollat lite på kurser osv, så det finns en scrapbooking kurs jag kan ta!! Inget jag behöver betala för eftersom familjen gör det osv, man tar bara med sig sina eget material om man vill det liksom. Ska kolla upp om det var en lämplig tid också så kanske det blir av!
Den andra kursen jag har tänkt på är yoga, det är på torsdagskvällar vilket egentligen är rätt bra för då har jag ju slutat jobba för veckan osv.

Lotta hade en hel del frågor, orkar inte svara på de ikväll men ska göra det imorgon, söndag. Så är det fler som har frågor så passa på att ställ de nu så svara jag imorgon :)!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan vilka grymma kurser, de är absolut värt att checka upp om de är möljligt att gå! Scrapbooking kurs, halååååå fan va grymt!!! I Usa kan man ju fynda de roligaste scrapbooking grejerna också!! Hade mamma å pappa å min farmor här i går och hon läste igenom hela din dagbok ;) Jag sa åt henne å skriva en kommentar men jag tror inte hon lyckades med det. Själv tapetserade jag å dona massor i lägenheten. Tre veckor snart en månad =) xoxo Lotta

2009-09-13 @ 10:36:30
Postat av: Ida

Vad hette schampot?

2009-09-14 @ 22:14:36
Postat av: isabelle

Paul Mitchell heter märket, jag har shampoot "Shampoo One" och balsamet " the detangeler", shampoot luktar cocos, yummie!

2009-09-14 @ 23:35:12
URL: http://lindgrenisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0