20 års kris

vet inte om jag skrivit om detta förut eller inte, men idag kom det upp igen i alla fall.
i bilen upp till Tahoe så började min värdmamma beklaga sig över att hon börjar bli gammal (fyller 40 i år) och jag blev tvungen att berätta om min 20 års kris.. för jag tror att när jag fyller 20 kommer mitt liv vara över. åtminstonde allt kul (innerst inne vet jag självklart att detta inte är sant), men liksom, nu kommer det gå utför tänker jag.. skrattar åt mig själv samtidigt som jag är livrädd.
jag mena, hur illa är det inte när en symaskin och en stavmixer står överst på önskelistan?

Kommentarer
Postat av: Linda

nejdå livvet är inte över när man blir 20:) ha,ha... Din farmor sa till mig att den bästa tiden i livet är runt 40 sååå ..du har långt dit så det lär väll bara bli bättre för din del:) ha,ha

2010-04-12 @ 22:23:47
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0