högskola/universitet

idag var sista ansökningsdagen till högskolorna, har jag gjort rätt val? jag har ingen aning, för jag vet inte vad jag vill än, har inte grepp om någonting just nu känner jag. är det inte rätt så är det väl inte värre än att söka om till våren eller nästa höst.. just nu tror jag att jag kommer hamna i örebro. men den som lever får se.
befinner mig i tahoe nu, har åkt bil hela dagen och varit till en lekpark, that's it. ser fram emot att gå och lägga mig tidigt ikväll, börjar nog jobba strax innan 7 imorgon..
förvörigt så kan jag meddela att jag förmodligen kommer befinna mig på svensk mark igen första dagarna i Juli :) så lite mer än två månader kvar, och innan det ska jag hinna med L.A och disneyland (igen) med familjen, och förhoppningsvis San Diego med ett par tjejer. Snart är värmen här och då ska jag njutaaa sista tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0