home sweet home? njaa

är tillbaka i east bay nu, eller ja kom igår eftermiddag men har haft fullt upp sen dess. flög med simon från las vegas till San Francisco igår morse, spenderade några timmar på flygplatsen med hon och tog sedan bart ut hit.
hade påskmiddag med några av värdpappans jobbarkompisar och familjen.
Idag har vi varit på playdate i en lekpark och på easter egg hunt, spännande att se hur de går till. här är det inte så att man letar efter ett litet större utan massa små plastegg med typ mnms i eller liknande. flest vinner..
sen hade jag ett jobbigt samtal, grät och grät. allt vändes upp och ner 24 timmar att fatta ett beslut, ingen att rådfråga och herregud. jag vet inte vad jag ska ta mig till.
åkte med Tamara till gymmet och gick i en trappa i 20 minuter och bubblade, starbucks på det och en massa prat så var åtminstonde kvällen räddad.
skulle behöva prata med min familj nu, typ fort. men de är ute i öknen någonstans eller nått sånt och har varken dator eller teckning på någon telefon. toppen. uppdatering och sammanfattning om resan kommer senare eller imorgon

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej,

Något jag kan hjälpa med?? Är på väg till skolan men jag läser mailen kl 10am svensk tid på skolan.. Kissss

2010-04-06 @ 07:53:10
Postat av: Linda

låter jobbigt, hoppas det känns bättre nu!! kram

2010-04-08 @ 07:11:01
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0