huvudvärk

befinner mig som sagt i Truckee i skrivande stund, har jobbat hela dagen, M fick två time-outs, en för han slog S med sin mugg i huvudet och för att han drog mig i håret. vet inte vad som tog åt honom. Annars har väl dagen rullat på antar jag, vi åker hem imorgon bitti som det ser ut nu för dåligt väder kommer in.
jag ber om ursäkt för dålig uppdatering, men sen jag kom tillbaka från semestern tog mitt au pair liv helvändning av olika saker. när allt är utrett kommer jag berätta vad som gäller för själv har jag inte koll än :) dock känns det rätt tungt.
jag vet att jag är skyldig en sammanfattning av semestern också, den kommer kanske imorgon när vi har kommit hem för nu har jag sån huvudvärk och vill bara sova!
vill passa på att önska mamma och pappa en trevlig flygresa hem också, kommer sakna er igen, eller det gör jag redan. men denna gång dröjer det inte lika länge innan vi ses igen! PUSS
står och spänner mig i Malibu...underbart

Kommentarer
Postat av: Ola

Snygging!

2010-04-13 @ 08:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0