it's a beautiful day

idag har jag mer eller mindre åkt snowboard i 20 gradig värme, jäklar vad varmt det var! mina värdföräldrar har varit på nått skidlärar grejs i Squaw den här helgen, värdpappan skulle dit idag med så jag följde med. försov mig dock så jag fick slänga på mig kläder och packa ihop mina saker fort som bara den. Squaw Valley är resorten som ligger brevid den vi vanligtvis åker till, har varit där några gånger innan men aldrig åkt där. Squaw anordnade OS för herrans massa år sen, 1960 eller något sånt tror jag. Det är i alla fall ett jätte mysigt ställe som jag definitivt ska tillbaka till om några år eller så.
Vädret var topp, backarna passade mig lite bättre, och idag hade jag inget emot att vara på egen hand, det var jätte skönt! Satt mig ute på en resturang i den lilla "byn" och åt en grym ceasar och njöt av solen. Åkte till klockan två, sen satte jag mig utanför starbucks och solade medan jag väntade på att värdpappan skulle bli kvar, underbaaart. jag älskar våren.
nu är jag trött och slut, blir middag sen sängen och imorgon åker vi tillbaka till Oakley. Och jobb på tisdag.. men nästa helg tror och hoppas jag att jag har ledigt!

Kommentarer
Postat av: Ola

Jag följer gärna med dit sen! Låter som du har haft en härlig dag :)! Puss

2010-04-19 @ 08:18:13
Postat av: Linda

låter grymt!!! ha det gott krammmm

2010-04-19 @ 19:44:50
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Linda

en hälsning från ett snögit sverige:( jaa du läste rätt det snöar!!! hua..

2010-04-22 @ 19:53:55
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0