JAI HO!

jag äääälskar zuuuuumba, det är sjukt kul! och våran instruktör är så himla duktig och peppande. hur ofta går man på ett träningspass där svetten RINNER och man är helt slut efter 60 min, men vill inte sluta. jag fortsatta dansa i omklädningsrummet och hela vägen hem.
annars har jag haft en tung jobbdag.. barnen har inte velat lyssna alls. allt jag sa denna morgon var DO NOT.
do not touch that
do not go in there
do not hit you brother
do not bite your sister
do not take that away from me
do not throw food on the floor
listan kan göras lång, men vi stannar där för nu. UUUUUUURGH. skönt att jag fick åka och dansa ut aggressionerna.
imorgon väntar jobb igen, förskola och så. hoppas på en regnfri dag, idag har det varit av och på hela dagen.
på fredag blir det Tahoe sista gången, skööööönt, och vi åker hem på söndag redan så det blir inte så jätte långt där uppe i alla fall! ska bli skönt att kunna börja umgås med vännerna på helgerna igen, om jag nu får vara ledig..

Kommentarer
Postat av: Elin ♫ ☮

Hej :) Jag har också tänkt åka till Kalifornien som aupair :D hur är livet där? :D

2010-04-30 @ 13:09:44
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 23:31:13
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0