känslor

idag har nog varit en av de mest känslo laddade dagarna i mitt liv. på gott och ont. har utfört mitt jobbigaste samtal hittills också, cred til mig, men fan så jobbigt.
nåja, kvällen spenderades en sista gång med min kära mor och far, grymt god middag downtown brentwood och sen strosade vi lite på Macy's och Target. det var riktigt jobbigt att säga hejdå igen, bra mycket värre än förra gången egentligen eftersom att man då var förväntansfull och allt det.
men jag vill i alla fall tacka mamma, pappa och simon för en helt fantastisk semester här i Cali. ni är bäst!!!
imorgon åker vi till Tahoe igen, är inte så peppad eftersom det innebär mer jobb. plus att vi ska åka dit nästa helg också.. men får väl göra det bästa av det hela antar jag.
nu ska jag packa och sen lägga mig och läsa Linda Skugges självbiografi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0