pixieland

denna morgon bar det av till Concord och Pixieland, ett pytte nöjesfält för småbarn. ganska gulligt för just den åldern, själv fantiserade jag om hur man kunde spela in skräckfilmer på det där avdankade stället. speciellt eftersom personalen såg ut som sånna där misslyckade cirkusartister som inte fick jobb för de antingen var för fula, för långa, för tjocka. ja precis. läskigt. men vi hade en trevlig förmiddag i solen!
åkte hem, jobbade en stund när barnen sov och mamman handlade, sen satte jag mig ute i solen en stund, barnen tog sitt första dopp i bubbelpoolen med pappan!! ska vara runt 25 grader nu i helgen, sen näste vecka väntas regn och 10 grader igen, SUCK!!!
efter middagen tog jag en promenad i solnedgången, ljuuuuuuuuuvligt!
imorgon jobbar jag under dagen, från 10-4 ungefär. vill göra något på kvällen men alla kompisar är borta eller jobbar, jätte kul. får se om jag vågar gå på bio själv..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjena! Va härligt med 25C, helt ofattbart för mig! Klart du ska gå på bio själv, det hör ju till en av dessa To Do saker som så många har skräck för. Do it! Pussspuss

2010-04-24 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0