stormiddag

idag har jag jobbat för andra dagen i rad här i Tahoe, riktigt riktigt omotiverat var det idag, men ändå hann vi med mycket. äntligen fick jag tillåtelse att ta med barnen till en lekpark här med bilen (ligger asnära), så lyckades väl fördriva lite tid där på förmiddagen. när ungarna sov så satte jag mig i solen ute i balkongen, halvtimme sen svettades jag ihjäl. sen lekte vi ute resten av eftermiddagen och spanade på vildkaniner!
klockan är snart 8 och har inte ätit än, mer än frukost och ett äpple, inte bra. glömde i princip att äta lunch, var så facinerad av det fina vädret. visste att det skulle komma gäster hit för middag, 3 st sa dem, personer jag träffat förut så inga problem tänkte jag. när de kom tillbaka från backen sa det att de hade blivit 7 gäster helt plötsligt, just nu tror jag det sitter 12 fulla amerikaner i vardagsrummet. 2 hälsar. kul. hoppas det blir god mat i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0