the weekend is over..

vart tog helge vägen, helt seriöst? när vi är uppe i tahoe rör sig knappt klockan och nu är det söndagkväll och snart läggdags, inte klokt. så, vad har jag då gjort denna fantastiska SOMMAR helg. jo jag har njutit, njutit av att det nästan varit 30 grader ute, inte klokt det heller.
igår lördag, tog jag bilen till gymmet först och letade efter mitt försvunna armband, utan lycka. tog på mig bikinin och simmade 40 längder och la mig sedan i solen KLOCKAN 5 och njööööt av värmen. sen tog jag mod till mig och åkte till bion helt ensam, fan va grym jag var, och vad befriad jag kände mig efteråt..haha det är sant. såg i alla fall "the backup plan" med Jennifer Lopez, kände mig först urlöjlig som satt och skratta så jag grät helt ensam. men sen orkade jag inte bry mig. helt klart sevärd film i alla fall!
idag söndag, försökte jag ta sovmorgon eftersom jag inte haft det på år och dar! men lyckades sova till halv 9 ungefär.. frukost och ett antal skypedater. lunch ute i solen med barnen och sen åkte jag till gymmet och solade och simmade, så himla skönt!!
imorgon är det ny vecka, känns lite småtungt. men å andra sidan är det en vecka närmare till jag åker hem. woho.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tjena! Bra jobbat där ;) Fan va härligt med 30C!!! Helt sjukt ju! Här har våren kommit men när jag cycklade hem från skolan i onsdags så toksnöade det!! Tänk på det och njut lite mer över att vara i SF! KISSS

2010-04-26 @ 08:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0