Zumba

hej och hå, pust och stön. nyss hemkommen från mitt livsförsta Zumba pass på gymmet, ett ord, GALET!
vet inte hur jag ska beskriva det riktigt, men det är väldigt väldigt dansinspirerat, med inslag av salsa, rumba, mambo (you name it) och hiphop. 1 timme och jag var helt död, för att vara ärlig var jag död efter 10 minuter. kunde inte i denna stund förstå hur ja orkade dansa 3 danspass på en kväll för ett år sedan..
nej men kul var det verkligen, så ska försöka göra det nu 2 gånger i veckan tills jag åker, och egen träning någon dag också. toppen
nu längtar jag verkligen efter värmen, har regnat sen mina föräldrar åkte hem i princip, idag var det hyffsat väder, typ 18 grader som varmast, men det blåser och håller på och är mulet så det är inte alls skönt. bikini och poolväder välkomnas!
(imorgon åker vi till Tahoe igen, kom jag inte precis hem? för en lång weekend, yay, mer jobb. men men, näst sista gången och är det bra väder så är det ju okej)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fy fan va kul med Zumba, det är ju tvshop här hemma ju. Jag vill med!! Ser ju grymt ut!

2010-04-15 @ 19:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0