äntligen hemma

känns som jag varit  på resande fot i flera veckor nu. men nu är jag "hemma" igen. och ska vara åtminstonde 1 1/2 vecka. ska bli skönt att vara hemma nästa helg.
har varit förkyld hela helgen och idag när vi åkte ner från berget så pluggades mina öron igen, och har haft lock för öronen precis hela dagen, på höger öra hör jag knappt, skit läskigt. hoppas de släpper när ja sover.
åkte till engelskan idag men när jag väl kom dit kom de och sa att läraren var sjuk så att det var inställt. åkte med Ann-Sofie och åt och shoppade lite.. farligt farligt. har printat foton och bokat klipptid också, yay.
snö snö snö

Kommentarer
Postat av: Linda

ho,ho...hoppas du mår bättre och att hostan slutar snart.. här hemma är allt sig likt snö snö och åter snö... fy vill ha vår NU!!! KRAM PÅ DIG!!

2010-02-23 @ 21:07:57
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Lotta

Tja! Första ggn jag kan se hela din blogg på evigheter, jag brukar bara kunna se det senaste inlägget.. konstigt. Hurre du jag tycker du bara är hel dum om du går och är sjuk hela tiden, gör som jag sagt gå in på target eller vilken annan butik som helst och fråga efter något för förkylning, du blir frisk på ett kick! Här hemma är det snökaos, jag var i Runis i helgen och höll inte på att ta mig tillbaka, ALLA tåg inställda och det i nästan hela sverige. Jag tog mig fram genom att åka hundra olika bussar och visste aldrig om jag verkligen skulle komma fram.. men drog från runis vid 10 och var hemma i lkpg kl 5! Tenta imorgon... uhha! Kör hårt nu och njut lite av att vara i staterna, för snart är du hemma i tråkiga sverige igen! KIsss

2010-02-24 @ 09:31:48
Postat av: isabelle

det är väl klart som tusan jag testar mediciner

2010-02-24 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0