baby shower

idag var det en lång jobbdag, men med fint väder så vi gick till lekparken både på för och eftermiddagen. dels för att tiden går fortare, barnen har roligare och för att jag ville röra på mig. slutade vid 20 i 6 och kastade mig i bilen till engelskan som började kl 6, och var där till 9.
efter halva tiden hade vi en "Baby Shower" för en gravid tjej i klassen. en baby shower är som ett litet party man har precis innan barnet ska födas med relaterade lekar och med mat åså. det var kul med lite annat under en 3 timmars lektion.
vi lekte en lek när man skulle hålla en docka under armen som en bebis, en mobil vid ena örat och sen hänga babykläder ett och ett på ett klädsträck utan att tappa något osv. kan berätta att vi au pairer ägde totalt! sen skulle man klippa ett snöre lika långt som man trodde det var runt den stora magen. mitt var aningen för långt dock..
har redan pyjamas på mig och ska kika på landet brunsås och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0