back in tahoe

det var en låång resa upp hit idag, dels pga av trafiken eftersom de är stor helg (firande av presidenter hit och dit) och för att lilla fröken vägrade använda ett noremalt badrum och skulle sitta i sin "travelpotty" i timmar.. men nu är vi här i alla fall och jag har precis kollat på OS-invigningen, den var verkligen ingen höjdare. men ack så stolt jag var när jag såg de gula tröjorna marchera in på arenan, fick till och med rysningar.
imorgon jobbar jag under dagen. förmodligen fram till 3-4 snåret. sen ska päronen ut på middag så det blir jag som nattar barnen. en låång dag framför mig. så jag borde sova lite nu. sen på söndag får jag nog chansen att åka lite bräda själv, eller skidor kanske..hmm. köpa jacka eller inte köpa jacka? det är frågan.
det var allt för mig, nu blire att somna till saltis, hahah. puuuuuss
p.s toaproblemet är löst, ingen vidare förklaring ges d.s

Kommentarer
Postat av: Ola

Saltis :D!

2010-02-13 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0