ett halvår

igår firades 6 månader. hur galet är inte det, egentligen? jag känner mig stolt att jag hängde i, även om jag såklart längtar efter att få vara hemma. men det är inte så långt kvar nu, måste bara få ut det å sen köra på.
min kära familj får jag se om ganska exakt 1 månad nu, längta längta längta, det kommer bli toppen och jag behöver verkligen komma ifrån huset över ett par dagar!
annars rullar de väl på som vanligt, det är jobb och skola och skola och jobb. lite småsjuk fortfarande men ska pallra mig till yogan ikväll. lock för öronen har jag fortfarande. men fick något tips på nått en ny medicin att prova idag så ska väl plocka upp de först.

Kommentarer
Postat av: lotta

Goood Job!!!! =) Och ja visst är du stolt att du hängde i nu va!! Det du inte förstår och de du inte har fått upplevt för att du drog när det fortfande var sommar, att allt är skittråkigt hemma speciellt när man tar studenten och sen efter sommaren så händer liksom egentligen ingenting. Tiden står still här hemma. Och den mörka otroligt mörka hösten hade du inte velat vara med om, och vintern ja de är bara snö snö snö, denna vår kommer ju bara bli blöt blöt blöt. Nu tycker jag att du ska försöka att njuta och ha lite kul den här resterande tiden också, för de här halvåret är det inte många ggr man har sett ljus i ditt bloggande. Nu fixar du ju körkort vilken dag som helst??!? Sen har du all möjlighet att ta dig ur huset och göra saker, när engelskan slutar vill säga ;) Finns inga potensiella nya vänner på engelskan, eller yogan eller är det bara asiater? ;) Puss på dig!!! Good Girl!!

2010-02-26 @ 08:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0