fröken kiss och bajs

ja ni, min lilla tjej här har verkligen hamnat i vad vi svenskar kallar kiss&bajs åldern. hon ville stoppa bajs i dvd spelaren för att kunna kolla på bajs på tv. hon ville stoppa bajs i mina öron så jag inte kunde prata (?). hon ville mixa M med bajs för att göra en smoothie. hennes korv på pizzan var bajskorv (det var ju iofs roligare när man översatte det till svenska) ja ni förstår vad jag menar.
har kollat på lite svenska filmer på datorn idag, skrattat åt hur ni säger bowling där hemma på svenska, låter ju brutalt roligt. pratat med min kära mamma. åkt till biblioteket med familjen, hittade massa barnböcker av svenska författare, dock ingen astrid lindgren bok. vid halv 8 snåret pallrade jag mig till gymmet ensam och körde stenhårt medan jag kollade på Bring it on. var inte hemma fören strax innan 10. nu är jag strax redo för att dejta kudden.
puuuuuuuuss på er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha va kul att du har kommit till det där stadiet då man börjar tycka att saker och ting låter så roligt på svenska, det menas att du har varit borta ett bra tag nu ;) Kör hårt och njut av din tid i SF nu, för den tiden kommer snabbt passera. LÖÖöve

2010-02-07 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0