körkort

idag hade jag uppkörning, 8:45 am. när jag klev upp i morse mådde jag illa och var apnervös. men det var väl bara att bita ihop, tog bilen och lyckades hitta till DMV i pittsburg (med lite bekräftelse på att jag körde rätt med gps..). och sen kunde väntan börja, satt i bilen 20 min i något som liknade en "drive thru" och höll på att kissa på mig också. tillslut kom en medelsålders tjock kvinna och sa att det var min tur. fick visa att alla lampor fungerade, att jag visste vart tutan satt (haha) och vidrutetorkare och allt sånt, sen körde jag runt något kvarteret i ca 10 min och sen var jag klar. fick backa ca 2 billängder också. 3 fel får man ha på uppkörningen här, jag hade 1, glömde kolla över axeln sista svängen. annars vare prima ballerina. skönt.
(ang körkortet, för att reda ut allt så ska jag berätta. jag kommer varken få köra mer eller längre nu pga att jag har körkort, kör redan i princip varenda dag till skola och shopping osv. och de har deras regler på vart jag får köra osv. anledning till att jag måste ha ett körkort är för att jag ska vara försäkrad. så inget ändras för att jag har ett körkort, bara att om jag inte skulle ta det skulle jag inte få köra alls. är ni med?)

sen var det gasen i botten till frissan, ett annorlunda sätt att klippa, men det funkade det med, bryr mig inte så mkt om hur det ser ut just nu, ville bara ha av allt trasigt och slitet hår. nu ska jag strax jobba i ett par timmar medan det är värdmammans tur att kapa håret. ikväll vet jag inte vad som händer, gym om ja piggnar till, vill gärna gå på bio, men det finns ingen att gå med ikväll. om det inte blir storm som det ryktas om kanske jag går själv.

Kommentarer
Postat av: Simon

Snyggt körkort, namnbyte och frilla ;)

2010-02-27 @ 11:36:38
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0