lovely weekend

fy f*an vad skönt med helg måste jag säga. igår kväll drog jag mig till gymmet och sen somnade jag skönt helt slutkörd...vaknade dock rätt tidigt imorse med tanke på att jag gått upp kl 7 varje dag i nästan 3 veckor, men de gjorde inte så mycket för jag visste att jag kunde ligga kvar hur länge jag ville! annars så har det varit en lat dag, scrappat lite (är dock inte nöjd för 5 öre) och städat, skypat med mamma som jag inte gjort på evigheter osv.
nu på kvällskvisten har jag jobbat, ätit pizza med barnen och stoppat de i säng. eller en i alla fall. M gnällde inte alls idag utan var så duktig så, men jag måste fortfarande stanna i rummet tills han sover. vilket tog ca 1 timme. så jag hade satt på en film åt S. hon väsnades massa hela tiden och lekte i "köket" som är i samma rum som i tvn, sen blev det sådär obehagligt tyst ni vet som när nått är på tok. tack och lov somnade M just då så jag smög ut och hittade S sovandes i värdföräldrarnas säng omgiven av alla hennes dockor. så hon hade alltså suttit och lekt och sen somnat..känns inte så bra att jag inte hann läsa för henne och tala om hur bra hon skötte sig ikväll men men.
imorgon(söndag), ska jag passa på att sova ut igen och sen pallra mig till gymmet, sen kanske hitta en namnsdagspresent till mig själv eller bio. vi får se, avnjuter dock verkligen en helg på "hemmaplan". plus att jag känner mig lite lättare nu när körkortet är avklarat.
idag har varit en sån här dag då jag verkligen saknat dansen. men har inte tid till det här när jag har både gym och skola. men är sugen på det i höst, gbg kanske. mmmm

Kommentarer
Postat av: Lotta

Grattis till körkortet, måste vara såå skönt! Have a good day!! xoxo

2010-02-28 @ 14:39:27
Postat av: Simon

Grattis på namnsdagen!

Jag vill gärna skypa med dig ikväll så vi kan boka flygresor!

2010-02-28 @ 17:05:20
URL: http://tunhuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0