my big big girl

idag började min lilla tjej pre-school! det var på tiden må jag säga, mamman kom hem från jobbet och skjutsade dit henne, jag och M följde med så jag kunde memorera vägen. jag och M hämtade upp henne 2 timmar senare (det håller bara på 2 1/2, tis och tors). och dessa föräldrar har varit så oroliga för att låta någon annan köra barnen, inte de att andra kör sämre än de själva men de tror att barnen skulle börja gråta och skrika typ. ärligt talat, the kids couldn't care less.
allt gick tip top, och jag lyckades få båda barnen ner för naps också trots att det blev mycket senare än vanligt. men nu ska jag alltså skjutsa dit och hämta henne på tisdagar och torsdagar. grymt skön ändring i rutinerna för oss alla tror jag.
igår var det engelska, tror faktiskt jag lärde mig något nytt denna gång!! sen somnade jag rätt fort. ikväll var det yoga, och jag svär att läraren försökte döda oss på ett eller annat sätt. saker som jag tagit med en klackspark hela livet var nu mer eller mindre omöjligt för mig att utföra. måste verkligen komma iform igen.
i helgen blir det Tahoe igen. oavsett sjukdom

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vill också åka skidor!!! ;) kiss

2010-02-10 @ 13:14:37
Postat av: Ola

Härligt med lite förändringar och det verkar hända lite nu också :) Formen fixar vi :)

2010-02-10 @ 19:04:54
Postat av: Linda

alla föräldrar är nog rädda för att låta andra köra sin barn, vänta du till du får egna får du se:)

jag + alla MIN KOMPISAR MED BARN HAR SÅÅÅÅ svårt för det även om det är mor och far föräldrar så känn dig stolt som får köra barnen!!!

2010-02-14 @ 19:03:55
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0