San Francisco Zoo

jag var lite osäker på om jag skulle följa med imorse eller inte då jag helst ville stanna i sängen, men tänkte väl att de är lika bra att ta chansen att göra något när man kan! och jag ångrar mig såklart inte en sekund, det var en helt underbar dag i San Francisco, säkert 18 grader och solsken. att köra på vägen och ha Pacific Ocean bara några meter utanför fönstret är mäktigt. gud vad vackert det var. Barnen älskade zoot och jag älskade att se något nytt och att vara ute.
innanför entrén
här har du din giraff ola


visst är det vackert här uppe?
det var ett tag jag ångrade att jag inte sökte mig till södra cali i början med tanke på väder osv, men inte längre.
naturen här uppe är rätt fantastisk. speciellt nu när allt är så grönt. att köra efter bay bridge mot bay point med alla dessa hills på båda sidor alldeles gröna känns mäktigt.
När jag kom hem igen åkte jag och simmade en stund och åt sen världens godaste soppa på Panera Bread med tyskorna.

Kommentarer
Postat av: lotta

nice

2010-02-03 @ 08:24:54
Postat av: Ola

Tack för giraffen :D!

2010-02-05 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0