a day of shopping

som sagt var sun valley mall vårat mål för dagen. efter X antal felkörningar var vi där. men vi hade behövt dubbla tiden där inne, tog oss knappt igenom halva. och jag gillar verkligen inte REA, jag blir galen. alltså visst, jätte kul när man hittar något på rea som man spanat in tidigare eller så. men att kläderna ligger slängda i högar och folk sliter i de orkar jag bara inte med. att prova jeans är något jag heller inte är ett fan av, så det har jag gett upp tills precis innan jag åker hem.
men fick i alla fall med mig ett par saker hem, dock lite för sommriga för att passa in i detta januari regn.
om ni undrar vilka mina favorit affärer är här så skulle jag vilja säga Hollister och Abercrombie & Fitch. Forever 21 har ju också massa nice kläder, och billiga!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så kul med american shopping ;)

2010-01-24 @ 09:20:11
Postat av: Sofie

Hej! Var till Florida som utbytesstudent 06/07 och ska tillbaka till USA som au pair efter studenten. Har startat denna sida där både jag o andra skriver tips om USA + att jag har en stor länksamling. Jag länkade till dig, hoppas det är okej annars är det bara att säga till så tar jag bort den! Du får gärna länka till mig också. Ha det så bra! /Sofie

2010-01-24 @ 14:45:52
URL: http://sofiesusa.blogg.se/
Postat av: Linda

skoj skoj med shopping:)

2010-01-24 @ 20:10:17
URL: http://nallebrum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0