blöjbytarproblem

ungen vägrar ligga ner! mamman hade tydligen haft problem att byta hans blöja en gång, så hon lät honom stå upp så klarade hon det. men en gång räcker för att skapa stora problem mina vänner. även om jag på senare tiden blivit lite av en blöjbytarexpert så är det omöjligt när han ska stå upp, för han står ju inte still.
imorgon ska jag (om jag inte blir sämre) ta mig an backarna i alpine meadows. denna gång ska jag inte glömma min mössa plus att jag nu har införskaffat mig ett par riktiga handskar. svindyra var de, tänker inte tala om vad de kostade, men de är i alla fall varma och sköna. och har grymt onödiga funktioner (OBS upptäckte dessa när jag kom hem). Ena tummen är av ett sammetsliknande material för att man ska kunna torka näsan utan att bli sådär sårig. andra tummen har en plastbit utstickande som ser ut som en vindrutetorkare, vilket det ungefär är. för att man ska kunna skrapa immiga/våta skidglasögon. luftkonditionering har de också, och i ena fickan sitter en liten tygbit fast på ett gummiband, den har jag dock inte lyckats lista ut vad den är till för än. den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: lotta

Ha de grymt!! Jag vill också åka! Hur länge blir ni där? Kram från en förkyld kusin som är tillbaka i Linkan.

2010-01-03 @ 09:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0