en populär au pair

(vilket rim)
idag är det ju måndag vilket inte innebär så mycket jobb för mig, men mammagruppen hade en träff på McDonalds så jag bestämde mig för att följa med dit eftersom regnet ändå öste ner och mina scrapbooking papper var slut.
här har det riktigt stora klätterställningar för barnen, tunnlar som går uppe i taket med olika roliga saker. idag gick jag in hårt för att försöka ha kul och glömma bort allt annat tänk en liten stund plus att barnen leker lättare då också. om jag lyckades? haha. jag är van att 20 åriga pojkar slåss om mig (skämt åsido), men nu började denna härliga hög med 3 åringar bråka om vem som skulle få leka med mig, vem som skulle få krypa under hindren med mig. en kille var så rolig, jag lekte med honom en liten stund för mina värdbarn var upptagna. sen sprang han ner till sin mamma och sa att han hade fått en ny vän. så kom han upp igen, och ville inte dela med sig av mig. S blev jätte upprörd och trodde han skulle ta mig ifrån henne för gott, haha, inte alltid lätt att vara poppis! mammorna hade då kul åt mitt bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha :)

2010-01-26 @ 02:29:57
Postat av: Simon

Hahaha

2010-01-26 @ 09:12:40
URL: http://tunhuk.blogspot.com
Postat av: Linda

skoj att va poppis:) ha,ha..

här hemma är det -7 grader och Ludvig hostar så han är hemma från dagis och de sitter och kollar på pippi på rymmen.. hoppas du har det bra!! är som du vet grymt imponerad av dig!!

2010-01-26 @ 09:43:00
URL: http://nallebrum.blogspot.com
Postat av: Lotta

åå va mysigt =) Puss

2010-01-26 @ 23:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0